środa, 28 listopada 2012

Aktualizacja włosów - listopad 2012

Wraz z końcem miesiąca, nadchodzi czas włosowej aktualizacji.

W listopadzie moje włosy zachowywały się całkiem przyzwoicie. Nie miałam z nimi większych problemów, choć zdarzały się, jak zawsze, dni wielkiego puchu. Najczęściej jednak były one spowodowane łopianową maseczką Babuszki Agafii, którą chcę jak najszybciej zdenkować. Zauważyłam, że nawet nakładana tylko na sklap (na długość nakładałam coś innego), potrafiła zrujnować mi fryzurę. Oj, bardzo jej nie lubię... Pełna recenzja TUTAJ
Poza tym pod koniec miesiąca testowałam maskę Biovax keratyna+jedwab, która bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie swoim działaniem.
Nie zapominałam o olejowaniu i stosowaniu wcierek. Początkiem listopada zdenkowałam kurację wzmacniającą Joanny, po której włosy ponownie zaczęły lecieć garściami. Po jej zużyciu wróciłam do Babuszki Agafii i problem minął (kocham ten tonik...:)). Od grudnia zabieram się za kurację Jantarem. Mam nadzieję, że sprawdzi się lepiej niż Joanna. 

Listopadowe włosy:

Jakich kosmetyków używałam najczęściej w listopadzie?:
* Alterra odżywka granat i aloes
* Alterra szampon biotyna i kofeina
* Łopianowa maska Receptury Babuszki Agafii KLIK
* Tonik przeciw wypadaniu Receptury Babuszki Agafii - Mój HIT:)
* Alterra maska granat i aloes
* Olejek łopianowy + kiełki pszenicy i olejek jojoba KLIK
* Alterra olejek

Podsumowując, bardzo pozytywnie wspominam listopad.
Wydaje mi się również, że moje włosy znacznie podrosły w tym miesiącu. Bardzo mnie cieszy ten fakt, gdyż nadal trwa akcja zapuszczania u frombodytohair i chciałabym abym w finale mogła pochwalić się długimi kłakami...:D

Pozdrawiam,
Magdalen

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...