sobota, 8 września 2012

Recenzja: Naturalny Ziołowy Lotion Przeciw Wypadaniu Włosów Receptury Babuszki Agafii

Dzisiaj recenzja produktu, któremu wiele zawdzięczam. Mowa tu o kolejnej rosyjskiej perełce, a mianowicie o toniku przeciw wypadaniu włosów Babuszki Agafii.


Na początek co mówi producent:
Naturalny ziołowy lotion przeciw wypadaniu, dzięki unikalnej kombinacji naturalnych składników, intensywnie wzmacnia i odżywia włosy oraz cebulki włosowe, skutecznie zapobiegając ich wypadaniu.

Skład:
Aqua with infusions of extracts: Carum Carvi, Quercus Robur Cortex, Persicaria Hydropiper, Acorus Calamus, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol

Kminek (Carum Carvi) - dzięki dużej zawartości witamin (A, B1, B2, C, PP) i minerałów intensywnie odżywia zniszczone włosy i zapobiega ich wypadaniu.
Kora dębowa (Quercus Robur Cortex) - nadaje włosom połysk i piękny, głęboki koloryt, odświeża i pielęgnuje.
Rdest ostogorzki (Persicaria Hydropiper) - odżywia i regeneruje, działa przeciwłojotokowo, uelastycznia skórę, wzmacnia cebulki włosów, nadaje połysk.
Tatarak zwyczajny (Acorus Calamus) - odżywia i przeciwdziała wypadaniu włosów.

Jak widać skład jest genialny! Niema tutaj nic zbędnego i niepotrzebnego. Same naturalne składniki i kilka konserwantów. Nie zawiera alkoholu, który mógłby podrażnić wrażliwy sklap.

Cena i dostępność:
Za pojemność 150 ml

Moja opinia:
Jak wspomniałam wcześniej produktowi temu wiele zawdzięczam. Od zawsze borykałam się z problemem wypadających włosów. Raz było ich mniej, raz więcej. Wszystko zależało od ilości stresu, pogody.

I wreszcie nadszedł ten moment, kiedy udało mi się znaleźć coś co tak bardzo mi pomogło.
Tonik ten naprawdę ograniczył ilość wypadających włosów! Jestem tym zachwycona! Dawniej wyciągałam garści włosów podczas mycia, teraz tylko jest to symboliczne kilka kłaczków:)
W chwili obecnej używam już drugą buteleczkę tego kosmetyku, a w zapasie czeka już kolejna.
Pierwsze efekty zauważyłam już po tygodniu stosowania.

Produkt ten wcieram sobie w sklap codziennie i jest to niesamowicie przyjemne. Przede wszystkim ze względu na jego zapach, który wyjątkowo mi się podoba. Jest intensywny, ziołowy, ale bardzo go polubiłam:) Nie utrzymuje się on na włosach, ale może to lepiej, bo wtedy mogłabym przestać go tak bardzo lubić.

Kolejną ważną kwestią jest fakt, że tonik ten jest bardzo lekki. Istotne jest to wtedy gdy, tak jak ja, nie myjemy włosów codziennie, a codziennie stosujemy kurację tym tonikiem. Nie przetłuszcza on włosów, niczym nie obkleja i absolutnie nie obciąża, włosy są ciągle świeże i lekkie.

Co więcej, tonik ten znacznie przyspieszył porost moich włosów. Zaczęły śmigać jak szalone!
Bardzo mnie to cieszy, ponieważ jestem w trakcie zapuszczania włosów:)

Jeżeli chodzi o wydajność, myślę że jest dobra. Ja wylewałam go na głowę spore ilości i jedna buteleczka wystarczyła mi na ok. miesiąc. Potem zrobiłam 2 tyg. przerwy i już od tygodnia używam drugiego opakowania:)

Jedynym minusem, jakiego dostrzegłam jest opakowanie. Niestety, trzeba przelać ten tonik do czegoś bardziej wygodnego (ja użyłam opakowania po spirytusie salicylowym) i wtedy aplikacja jest znacznie wygodniejsza. Prosto z buteleczki ciężko go używać, ponieważ się rozlewa i dużo produktu się marnuje. Co więcej, zauważyłam że oryginalne opakowanie jest nieszczelne.



Konsystencja tego produktu jest jak woda. Kolor ciemnobrązowy.



Podsumowując, serdecznie polecam ten produkt, wspaniale działa i nie nadszarpnie zbyt naszego portfela:)

3 komentarze:

  1. mam go, ale czeka, aż moje włosy będą go potrzebowały:D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go w swoich łazienkowych szeregach, ale jeszcze nie używałam :) chyba czas zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zaczęłam kurację tym lotionem, kupiłam bez wcześniejszego sprawdzenia opinii, ale zaciekawił mnie w sklepie zielarskim. Mama nadzieję że pomoże mi ograniczyć wypadanie włosów. Bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...