sobota, 19 stycznia 2013

Paznokcie: Golden Rose Rich Color 05

Dzisiejsza notka będzie dość nietypowa, ponieważ jako pierwsza na moim blogu będzie dotyczyła paznokci. W tej kwestii jestem dość nudna:) Nie lubię wzorków, pstrokatych (neonowych) kolorów. Raczej stawiam na klasykę. Dziś przedstawię Wam lakier w kolorze, w którym czuję się najlepiej. Jest to kolor nude od Golden Rose:)

Golden Rose Rich Color nr 05

Lakier wyposażony jest w gruby pędzelek, dzięki któremu aplikacja jest naprawdę szybka i wygodna. Trwałość jest dobra. Ok. 5 dni leży na paznokciach w stanie nienaruszonym.
Jednak najbardziej zaskoczyło mnie to, jak ten lakier szybko zasycha. W mgnieniu oka paznokcie są suche i można spokojnie przejść do normalnych codziennych czynności:)














Zdjęcie w sztucznym świetle z lampą błyskową:

















 A Wy lubicie takie nudziaki, czy może wolicie coś bardziej szalonego?

Pozdrawiam,
Magdalen...

15 komentarzy:

  1. piękny nudziak :) szkoda, że nie mam dostępu do golden rose ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie szkoda:( Golden Rose ma dużo pięknych kolorków;)

      Usuń
  2. Śliczny kolor masz bardzo ładną kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny nudziak :D Muszę się za nim rozejrzeć, bo jakoś u siebie nie potrafię trafić takiego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor jest piękny :)

    bardzo interesujący blog, serio miło się Ciebie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ach, poprawiłaś mi humor...:D

      Usuń
  5. Mam ten lakier i bardzo sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny jest, koniecznie muszę go nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolorek, chyba się na niego skuszę, szukam jakiegoś neutralnego nudziaka.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest to obecnie mój ulubiony Nude :)
    niedawno też robiłam jego prezentację na moim blogu :)
    i tak przy okazji skoro to Twój pierwszy paznokciowy post to powinnaś je robić częściej bo według mnie masz przepiękny kształt paznokcia, zadbane skórki i po prostu aż miło się ogląda kolor prezentowany na tak ładnych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor - uwielbiam takie nudziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepisekny nudziak:) wlasnie takiego szukam od dluzszego czasu, a jak z trwaloscia nie odpryskuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej kwestii nie mam mu nic do zarzucenia;) Na moich paznokciach trzyma się w idealnym stanie przez ok. 5 dni, bez odpryskiwania;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...