poniedziałek, 28 stycznia 2013

Aktualizacja włosów - styczeń 2013

Kolejny miesiąc zapuszczania i walki o piękne włosy zakończony. Wraz z upływem stycznia kończy się również akcja wspólnego zapuszczania włosów u frombodytohair. Jestem niezwykle ciekawa jak innym dziewczynom poszło trzymiesięczne zmaganie o długie włosy:)
A dziś u mnie, jak to bywa pod koniec miesiąca, aktualizacja włosów:)

























Jakich kosmetyków używałam najczęściej?

























      * Olejek łopianowy z kiełkami pszenicy i olejkiem jojoba /KLIK/
* Szampon wzmacniający Receptury Babuszki Agafii /KLIK/
* Szampon Eva Natura z czarną rzepą /KLIK/
* Odżywka Isana z olejkiem babassu: do dziś nie mogę pogodzić się z jej wycofaniem;(
* Wcierka przeciw wypadaniu Receptury Babuszki Agafii /KLIK/
* Maska L'Biotica Biovax keratyna+ jedwab
* Maska łopianowa Receptury Babuszki Agafii /KLIK/

Pozdrawiam,
Magdalen...:)

12 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi o tym szamponie Eva Natura :) Koniecznie muszę go kupić za jakiś czas :) Wcierkę Agafii nadal mam i aż żal patrzeć jak się kończy, bo jest na prawdę bardzo fajna! W tym miesiącu trochę zaniedbałam swoje włosy i czas to zmienić! Muszę chyba tak jak Ty zacząć częściej używać masek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio w kółko używam masek:) Odżywki denkuję w żółwim tempie...:D

      Usuń
  2. coraz dłuższe, widać dużą różnicę :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki Jezu, ile włosów!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny dobór kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie :-) mamy podobną długość :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...