czwartek, 3 stycznia 2013

Aktualizacja włosów - grudzień 2012

Z małym poślizgiem, ale przybywam z comiesięczną aktualizacją włosów. Post będzie krótki i zwięzły, ponieważ ostatnio bardzo dokucza mi brak czasu:)

Grudzień był miesiącem denkowania. Na mojej głowie nie zagościła żadna nowość, o której mogłabym tutaj wspomnieć.
Przez pierwszą połowę miesiąca prowadziłam kurację Jantarem (klik), z którym bardzo się polubiłam. Jednak po jego wykończeniu powróciłam do Babuszki Agafii, którą miałam jeszcze w zapasie. Tak jak w poprzednich miesiącach, w grudniu królowały u mnie maski. Odżywek używałam dość rzadko.
Ogólnie, oceniam grudzień jako czas pozytywny dla moich włosów...:)
Na tym zdjęciu musiałam trzymać głowę jakoś krzywo, bo włosy nie wyglądają na równe:D

Jakich kosmetyków używałam najczęściej w grudniu?
Wybaczcie jakość zdjęcia, jednak kiedy o 15.00 robi się ciemno, nie jestem w stanie zrobić lepszych, na pewno znacie ten ból:D
* Eva Natura szampon z czarną rzepą - klik; do mocniejszego oczyszczania
* Alterra szampon kofeina i biotyna: do częstego stosowania; jeden z moich ulubionych szamponów Alterry.
* Garnier awokado + masło karite: całkiem porządna odżywka
* Olejek łopianowy z kiełkami pszenicy i olejkiem jojoba: klik; mój KWC wśród olejków
* Maska Biovax keratyna + jedwab: uwielbiam...
* Wcierka Babuszki Agafii przeciw wypadaniu: mój wcierkowy pewniak

Pozdrawiam,
Magdalen...:)

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...