poniedziałek, 3 września 2012

Kolejna paczka:)

Oj, szaleje ostatnio z tymi zakupami:)

A dzisiaj kolejna paczka ze sklepu  http://setare.pl/


Zamówiłam:
- 2x tonik przeciw wypadaniu włosów Receptury Babuszki Agafii klik
- szampon love 2 mix z pomarańczą i papryczką chili klik
- gratisy: kolagen i elastyna klik , glinka czerwona+algi klik

Tonik przeciw wypadaniu już miałam i bardzo mi pomógł, dlatego postanowiłam zamówić od razu dwie buteleczki. Myślę, że jego recenzja niedługo się pojawi.

Szampon jest dla mnie nowością. Jestem niesamowicie ciekawa czy faktycznie przyspieszy porost włosów jak to obiecuje producent.

Producent obiecuje również wzmocnienie cebulek włosowych i zapobieganie wypadaniu włosów.
Szampon ten ma poprawiać też krążenie krwi oraz mieć odżywcze i rewitalizujące działanie.
Zobaczymy...:)

2 komentarze:

  1. chili i pomarańcza a to ciekawe! muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog zapowiada się ciekawie :) Abyś znalazła się w bazie musisz mieć kilka postów na temat swojej pielęgnacji włosów. Będę zaglądać, mam nadzieję że szybko spełnisz ten warunek i będę mogła Cię dodać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...